Snöskottning och lek pågår

Det har snöat både igår och idag, och då det bara är jag och killarna som är hemma är det vi som får skotta undan alla snö. Jag skottade mig fram till soptunnan igårkväll, och imorse kämpade jag med plogvallen. Nu är det Elias och Simon som är ute och kämpar (jodå, jag har varit ute tillsammans med dem då Noel sover) och givetvis har det under tiden vi har varit ute blivit mildare väder och det kommer ner lite lite lite lite regn, så snön har blivit jättetung. Suck. Nåja, detta blir dagens träningspass (jösses, så rödblommig och slut jag är!) och förhoppningsvis årets enda och sista snöskottning. 
 
bild via ainstagram - iamisvarld 
 
 
 
Nu är det dags för lunch, sedan vila och så får vi se om vi ska leka med kompisar till eftermiddagen/kvällen. Någonstans däremellan behöver vi handla också, men vi får se när vi får till det. 
 
Hoppas ni har en bra torsdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!