På förskolan igen....

Det är onsdag, Elias och Simon är som vanligt iväg och leker på förskolan med sina kompisar, Noel somnade i bilen och sover fortfarande (nej, inte i bilen, jag har tagit in honom), solen skiner och jag ska ta en kopp kaffe. Skön start på dagen! Får se om detta blir sista dagen på förskolan de varit på hela detta året, och om det från och med nästa vecka är dags att flytta tillbaka till den 'riktiga' förskolan då renoveringen efter vattenskadan är färdig nu. Håller tummarna.  
 
bild via Instagram - iamisvarld
 
 
 
Får se hur eftermiddagen blir. Igår kväll bestämde jag mig för att inte tjata på varken Elias eller Simon idag. Jag tycker att jag tjatar hela tiden då de inte lyssnar, och jag är så trött på tjat. Jag vill inte alls vara en tjatig mamma. Så, dagens plan är att säga till om exempelvis mellanmål, kläder, att inte tjata, att inte bråka etc bara en gång, och lyssnar de inte så låter jag det vara. Kan det fungera tro? Vi får se. 
 
Hoppas ni har en bra dag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!