Måndag och äntligen lek med kompisar

 
foto taget med min iPhone 
 
 
Elias och Simon är lämnade på förskolan och får äntligen leka med sina kompisar. Det är alltid skönt och kul att ha lov, men lika roligt och skönt är det att återvända till vardagen som innebär att leka och träffa kompisarna på förskolan. Dock var det två lite trötta killar här imorse då vi kom hem sent som vanligt, och Elias passade på att ta sovmorgon ända till halv nio. (Och, då fick jag väcka honom!) Noel somnade till i bilen på väg hem efter att vi lämnat av storebröderna, trött även han, så jag ska passa på att ta en kopp kaffe och vänta på att han vaknar. Funderar på om jag inte ska unna mig en slapparförmiddag. Japp, så får det nog bli.       ;)  
 
Hoppas ni får en bra måndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!