Första PWn!


bild via Instagram - iamisvarld 


Gårdagen försvann och det är redan tisdag eftermiddag. Idag har jag äntligen äntligen tagit mig iväg på en efterlängtad PW, och det var så jätteskönt att gå på torra vägar, lyssna på fåglarna som kvittrade, med nya träningsskor på, och sol i ansiktet. Så jätteskönt. Ljumsken gör sig dock påmind och jag hoppas att den inte kommer att krångla mer så att jag kan fortsätta ta mig ut nu. Så härligt med vår!    😊 

Nu, lek med killarna. 
Hoppas ni har en bra dag! 
Bye! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!