Vila och mys

Det var länge sedan Noel sov i min famn, och jag hade ro att låta honom sova där. Idag unnade jag mig det och det var jättemysigt, och välbehövligt. (Att åter igen vakna upp med huvudvärk och gå på Alvedon hela dagen är inte kul.) Älskade Noel som börjar bli så stor nu när man har honom i famnen....   
 
 
 
Under tiden Noel och jag vilade lekte Elias och Simon först med Lego uppe på sitt rum och sedan har de haft konsert för alla grannarna när de har studsat runt på studsmattan och sjungit SeanBanan och BotenAnna för fulla muggar. Elias kan nu hela refrängen till BotenAnna, och jag kan inte låta bli att le när jag hör honom sjunga den. Japp, våra killar lyssnar på allt möjligt när det gäller musik. Sötnötter.        :) 
 
Bjuder på en selfie: 
 
foton tagna med min iPhone
 
 
Nu väntar vi hem P, sedan är det middag och troligen spelkväll som gäller då vädret är grått och tråkigt idag. Suck. Vart tog solen vägen? 
 
Hoppas ni har en bra dag! 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: JoseFin

Hej fina du! Vill bara kort å gott skriva: att jag blir lika glad varje gång du gillar mina bilder på instagram :) Tack! Vänligen JoseFin

2014-07-19 @ 12:38:10

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!