Sol, pool och jordgubbar!

 
bild via Instagram - iamisvarld 
 
 
Äntligen har vi fått en fin härlig och varm sommardag här. Som jag har längtat. Solen har varit framme nästan hela dagen (såpass att det nästan var skönt att gå in nu till kvällen), och jag har legat i solstolen (vilket har varit det jag har orkat med då huvudvärken har hängt i) medan Elias och Simon har lekt, och Noel sovit eftermiddag. Elias har även badat lite medan Simon har plaskat med vatten, och det toppade de sedan med att mumsa jordgubbar på altantrappen. Hoppas hoppas hoppas på många sådana här dagar nu resten av sommaren.         :) 
 
(Jo, en parentes också. Eftersom jag har varit förkyld av och till i flera veckor, och dessutom känt av bihålorna, har jag kopplat ihop huvudvärken med förkylningen. Nyss, när jag kikade in i kylskåpet för femtioelfte gången denna dag, slog det mig att jag moffade i mig chips i fredags då jag hade fått chips på hjärnan och att det så klart kan vara anledningen till min huvudvärk idag. För att inte tala om jordgubbarna jag har unnat mig några kvällar. Jag har visserligen även ätit lite mer mejeriprodukter än jag brukar, men visst kommer huvudvärken några dagar efter att man plötsligt tryckt i sig kolhydrater och sedan låtit bli dem igen? Kan det vara det som ställt till det? Jag fick i alla fall mitt chipsbehov stillat i fredags och är inte längre alls sugen på det, så check på den. Nu måste bara huvudvärken ge sig helt och hållet.) 
 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Solen är ju så grymt efterlängtad nu! Hoppas innerligt att den kommer för att stanna från nästa vecka då semestern kickar igång här.
Chipscraves händer ofta här. Inte särskilt sunt och inte heller särskilt välmående dagen efter om det blir lite för mkt vilket ju är lätt hänt med just chips (i alla fall för mig) men oj så gott det kan va...

Trevlig torsdag!

2014-07-03 @ 11:39:34
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!