Plask på stranden!

 
 
 
För att komma hemifrån en kortis idag så gick jag och killarna ner till den lilla stranden som ligger ett stenkast från oss. Elias, Simon och Noel trivdes jättebra (trots att minerna på kortet inte vittnar om det), plaskade på en stund och ville inte alls gå hem när det var dags. Noel gick fram och tillbaka på stranden, han också, och tyckte att det var väldigt spännande att plaska runt på strandkanten. Första mötet med stranden för hans del.       :) 
 
foton tagna med min iPhone


 
Hade det inte varit för att det är mellanmålsdags och vi inte hade mellanmål/fika med oss, hade vi nog stannat längre ändå. Det får bli nästa gång. 
 
Jag kan bara konstatera att jag är en poolmänniska och tycker att stranden är ok, men längtar hela tiden till en pool. Så, så snart Noel sover eftermiddag ska jag ligga i solen några minuter och sedan bada och plaska med Elias och Simon i vår lilla pool. Det är varmt idag, så poolhäng blir perfekt!        ;)
 
Hoppas ni har en härlig sommardag, ni också! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!