Huvudvärk och lekparkshäng...

Denna onsdag vaknade jag upp på bra humör och utvilad, men medan jag höll på att fixa frukost till killarna kom huvudvärken och fy så jobbig den är. Att hänga på lekparken, som vanligtvis är jätteskönt då killarna skrattar och leker för fullt, var varken kul eller skönt idag. Åh, så jag vill att huvudvärken ska gå över. Killarna är det full fart på dock, och efter att ha haft kul i lekparken rusar de just nu runt här hemma och leker. 
 
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
Om en liten stund ska jag öppna paketet från Electrolux och se om det nya munstycket till dammsugaren passar och är bra. Jobbigt när man har två dammsugare och båda går sönder på ett eller annat vis.... Nu först, kaffe på altanen. 
 
Hoppas ni har en bra dag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!