Duktig elev....

Vi är bortskämda med sovmorgnar här hemma, och lite lyxigt kändes det att imorse vakna kl.07.55 för att sedan hoppa in i duschen, klä på mig och gå iväg till sjukgymnasten som jag hade tid hos kl.08.30. I vanliga fall brukar jag vilja ha minst en timma på mig innan jag ska ta mig iväg någonstans, men jag har kommit in i sommarmood och känner att jag inte behöver fixa till mig så mycket (inte för att jag gör det så mycket annars heller) vilket gör det hela mycket enklare. Härliga sommar!        ;) 
 
Hursom, idag blev min sista gång hos min sjukgymnast och jag är förvånad över att ryggövningarna som jag fick faktiskt hjälper. Jag vet att jag har skrivit det förut, men tänk att jag i nästan 20årstid har gått med ont i ljumsken, som jag dessutom har trott inte går att fixa så enkelt, och så är det troligen ryggen jag har haft problem med. Så fel jag har haft, och ont, helt i onödan! Då träningen ger resultat, då jag sakta men säkert blir starkare i ryggen, då jag inte har ont i ljumsken lite mycket längre, ja då ska jag helt enkelt fortsätta att träna upp ryggen och förhoppningsvis på sikt bli av med smärtan i ljumsken (nästan) helt och hållet. Jag ser fram emot att kunna springa, leka och spela fotboll, med killarna. Jag vet att det kommer att ta lite tid, och min sjukgymnast höll med om att det bara är att fortsätta träna, göra övningarna och hålla i. Omdömet: "Du är en duktig elev. Eller.... patient!"      :) 
 
Nu dock blir det varken PW eller träning. Solen skiner, det är underbart ute, Noel sover - så jag ska lägga mig i solstolen och bara njuta av sommaren. 
 
 
bild via Instagram - iamisvarld


 
Hoppas ni har en underbar dag, ni också! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!