22Juli - min födelsedag!

Jag hade egentligen bara önskat mig en liten sak idag: sovmorgon. Imorse fick jag det, men firades även med ett litet paket och jättefina blommor. De senaste åren har jag inte alls saknat större födelsedagsfirande än så, och idag var perfekt. Sedan har jag, Elias, Simon och Noel idag bara varit hemma och hängt vid poolen, vilket även det har varit perfekt. Medan Noel sov eftermiddag, och även Simon då han var så trött på grund av värmen, badade och lekte jag och Elias i poolen, vilket var hur mysigt som helst. Vi har haft en underbar sommardag, och jag har fått göra det jag tycker mest om under sommaren; spenderat dagen med mina killar, solat och badat. En perfekt födelsedag.        :)  
 
Finablommor och god efterrätt får avsluta denna födelsedag: 
 
 
bilder via Instagram - iamisvarld 
 
 
Tack alla ni som har gratulerat mig idag! Nu är jag ett år äldre, men inte så mycket klokare.       ;) 
 
Night-Night!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!