Mys med sovande liten kille

 
foto taget med min iPhone 
 
 
Tisdagen är här. Just nu är det mys med Noel i soffan som gäller, men alldels snart måste jag sätta igång att städa här hemma. Elias och Simon är på 'nya' förskolan och leker, och i eftermiddag ska Elias kompis G följa med hit på lek, så jag måste röja upp lite här så att killarna kan stöka till på nytt sedan.       ;)
Innan killarna ska hämtas ska Noel iväg till BVC för att vägas och mätas, och efter det ska jag köra in bilen till verkstan' och imorgon ska bilen äntligen få motorvärmare monterad. (Tack snälla pappa!) Och, i samma veva ska regskylten åter monteras på plats så är det gjort. Suckar fortfarande när jag tänker på att någon rev av den när vi stod parkerade på SkyCity-garaget för två veckor sedan. Så onödigt gjort.... 
 
Nu, mys. Och, jag hoppas att Internet hoppar igång igen snart då uppkopplingen inte alls har varit bra de senaste dagarna och därav har uppdateringarna här också uteblivit. 
 
Hoppas ni har en bra tisdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!