MooMovit!

 
- Mamma! Ja vill lyssna på MooMovit! 
 
 
Så skön han är, Simon. Vid frukosten sade han plötsligt att han ville lyssna på "I like to move it", som han måste ha fått i huvudet efter att ha sett DummaMej2. Visst är det den låten som är i slutet av filmen? Hursom, den har vi lyssat på här och just nu är det lek i koja som gäller. 
 
foto taget med min iPhone i motljus.....
 
 
 
I eftermiddag är det åter dags för simskola för Elias, och jag, Simon och Noel kommer att hänga på. Jag funderar på hur jag ska få allt att gå smidigt idag. Första gången när vi var iväg var bara jobbig då det bara var mammor till barnen i Elias simgrupp och gruppen efter, vilket ledde till att simskolans omklädningsrummet för flickor var totalt full. Jag skulle då även in med en Simon och en Noel i bilbarnstol, vilket så klart blev ännu mer trångt. I killarnas omklädningsrum var det tomt, så när som på en man, men där kan så klart jag inte gå in om det är så att en pappa behöver byta om och vill bada med sitt barn. Så, vi får se hur vi gör. Kanske ska använda det stora vanliga omklädningsrummet för flickor idag? Men, det å andra sidan blir heller inte bra då Elias inte kan gå ut och genom hela badhuset själv på insidan till simskoebassängen, och jag kan inte riktigt gå med med både Simon och Noel i släptåg. Att gå genom korridoren blir alldeles för kallt för Elias. Nepp, ska klura vidare på det här. Hoppas hoppas att P kommer loss på fredagarna framöver då det var vår tanke från början: att få en mysig familjestund på badhuset på fredageftermiddagarna. Annars ångrar jag nog att vi ändrade dag från söndag till fredag...... 
 
Nu, kaffe och ta tag i dagen. 
Ha en bra fredag! 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!