Gah!

Det går inte riktigt som jag önskar idag. För det första är jag trött vilket så klart leder till att jag inte alls har någon extra ork idag. För det andra kommer Elias och Simon inte överens med varandra idag, båda vill olika saker vilket leder till protester, tjat och gnäll. Jag, utan ork, är allt annat än rolig mamma då. För det tredje verkar Försäkringskassan ha kraschat då jag inte kan logga in med mitt e-leg, och detta problem har de tydligen haft sedan början av januari. Att kundcenter också är överbelastat så att man inte kommer fram på telefon gör att jag suckar högt. Jag försökte ansöka om mammapeng innan vi for iväg på semester men redan då var det strul på hemsidan vilket gjorde att jag inte kunde ansöka. Nu är det mindre än en vecka tills räkningarna ska betalas och jag kommer fortfarande inte fram. Gah! 
 
Så, nu har jag gnällt av mig. Nu ska jag ta ytterligare en kopp kaffe och hoppas på att lite kraft återvänder så att jag orkar med tills dess att P kommer hem. Hoppas han inte ska jobba över idag..... Nu, kaffe! 
 
foto taget med min iPhone


 
Hoppas som sagt att ni har en bra dag! 
Bye!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

kram på dig! Känner med dig, det blir bättre imorgon!

2014-01-23 @ 18:04:58

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!