Äntligen en PW!

 
foto taget med min iPhone 
 
 
Åh, så jag har längtat efter att få komma ut på en PW och idag tog vi oss äntligen ut. Jag har på något sätt mentalt ställt in mig på att komma ut på PWs några gånger varje vecka, och när jag inte har lyckats med det har det inte alls känts bra. Jag ser verkligen fram emot våren, att ta vagnen till förskolan på morgonen, lämna Elias och Simon där och fortsätta vidare på en PW med Noel. Nu när det är mörkt får dock hela familjen följa med då jag inte vågar gå själv. Tänk så mycket även en kort PW kan göra för välbefinnandet.       :) 
 
Nu snart läggning av små killar men först ska vi kika på film från förra året, drömma oss bort och längta efter Thailand lite.    
 
Hoppas ni har haft en bra söndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!