Sportlov

Måndag och vecka9 - det är sportlov! Elias och Simon har faktiskt tagit sportlov denna vecka även om vi inte har tänkt åka någonstans speciellt. Det hade varit jättemysigt med en husvagnstur, men det får bli nästa år (kanske). Däremot funderar jag på vad vi ska göra denna vecka då all snö åter har smällt bort. Vad kan man hitta på för något nytt varje dag så att killarna får ha lite roligt? Just nu funderar jag på om vi ska ha som uppdrag att besöka och leka på en ny lekpark varje dag. Vi har åkt förbi en lekpark inne i stan varje gång vi har varit på väg till och från simskolan, en lekpark som ser jätterolig ut att leka i (tycker även jag), en lekpark som både Elias och Simon tjatat om att få åka till. Jag undrar om vi inte ska packa in oss i bilen för att åka dit på lek? Sedan kan vi alltid någon dag åka in till Panduro som har sportlovspyssel för barn, samt besöka biblioteket då det åter var länge sedan vi gjorde det. Hmmm.... Jag klurar vidare här.
 
Nu lite Bolibompa-morgon, lite Daidalos och trummor på det innan vi tar tag i dagen ordentligt. Jag ska ta min andra kopp kaffe. 

foto taget med min iPhone


 
Hoppas ni får en bra måndag!
Bye for now!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!