Lekparken bakom Bilmetro

Dagens lekpark var en höjdare. När vi kom hem frågade jag både Elias och Simon om de hade haft kul och svaret var att lekparken var jätterolig. Den var till och med roligare än den vi var till igår, tyckte Elias. Och, jag förstår honom. På lekparken som vi var till idag fanns en klätterställning för lite större barn där Elias kunde klättra och testa gränser på ett helt annat sätt än han har gjort tidigare. Han skrattade mest hela tiden. Så underbart att höra honom. Simon fick testa på att klättra i nät och gunga i de stora gungorna, han också, och tyckte att det var spännande värre. Även jag hade kul, jag har under vintern hunnit glömma bort hur skönt det är att vara ute medan killarna leker. Noel, han sov skönt i vagnen igen.        ;) 
 
Åter ett bildregn från lekparken bakom bilhandeln;
(jag tycker det är så fantastiskt roligt att fotografera, så ni får stå ut)     ;)  
 
 
 
 
 
Idag var det en trött men glad Simon som somnade utan att skrika och gnälla efter lunch, och på bara några få minuter. Jätteskönt. I eftermiddag väntar lek och fika med Madde med -e och tjejerna. 
 
Hoppas ni har en bra tisdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!