I karantän....

Här är killarna igång som vanligt denna onsdagsförmiddag. Tittar man på Simon kan man inte alls förstå att han var magsjuk igår då han far runt och busar för fullt idag. (Om det nu var magsjuka då jag tycker att den borde ha hållit i sig lite mer än i två timmar med två-tre kräkningar? Jag som blir utslagen i flera dagar.) Nu väntar vi på att de 48timmarna i karantän passerar och hoppas på att ingen annan blir sjuk. I och med att vi får hålla oss hemma idag ska vi förbereda saker inför Cirkuskalaset på söndag (hoppas hoppas hoppas som sagt att den blir av) och att fixa cirkusbiljetter och måla clowner står på listan. Spännande!   
 
 
 
 
Killarna har flyttat ner på golvet när de pysslar och målar. Jag antar att det är mycket mer plats där, och jag tycker att det ser lite mysigt ut, men man får se upp med var man sätter ner fötterna. Snart dags att förbereda lunch också. 
 
Ha en bra onsdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!