En onsdag med lite tung start.....

Onsdagen är igång, även om jag och killarna inte fick den bästa starten denna morgon. Både Elias och Simon var småtrötta och gnällde, vilket jag inte alls hade ork till då jag också är lite trött idag. Att jag sedan inte fick min första kopp kaffe förrän runt halv elva-tiden gjorde inte saken bättre. Nu dock är killarna iväg och leker på förskolan med sina kompisar, jag har fått min kopp kaffe och nu även lunch, samt fått mysa och busa med Noel, så det finns hopp om dagen. Alldels snart ska jag stoppa in två karrébitar i ugnen och ikväll ska vi bjuda på pulled pork här hemma. Åh, så vi har blivit förtjusta i pulled pork. Det måste vara en av de enklaste, och godaste, rätterna som man kan tillaga!? 
 
Hoppas ni har en bra dag, denna onsdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!