En lite kylig dag.....

God morgon, onsdag! 
 
Lite kyligt är det ute idag, inte alls lika fint som det varit både måndag och tisdag, och jag drar mig faktiskt för att ta mig till en lekpark nu på förmiddagen. Å andra sidan blir det säkert inte mer sol eller värme på eftermiddagen heller, utan det är helt enkelt en grå och kall dag idag. Jag som längtar efter våren nu! Just nu är det Jag och mina monster, samt Daidalos på TV som gäller (bra med Apple-TV så att killarna kan titta på barnprogrammen när de vill!), och jag ska ta en andra kopp kaffe, försöka vakna till liv och hoppas på att huvudvärken ska ge sig. Sedan får vi se vad dagen har att bjuda på.       :)
 
foto taget med min iPhone



Jo, sedan måste vi handla mat idag. Grädden är slut, så just nu får jag ta spraygrädde i kaffet då vi har kvar det sedan kalashelgen. Inte lika gott alls, men om inte annat så ser det fint ut!?       ;) 
 
Hoppas ni har en bra onsdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!