Jag pausar lite.....

Det är inte roligt att vara på dåligt humör, speciellt inte nu när vi är iväg på vår semester i Thailand. Dessutom är det andra advent, som är mysig i sig. Men, de senaste timmarna känns det som att jag bara har skällt på Elias och Simon, inte alls orkar avleda och vara påhittig, så tillslut tog jag mitt, lämnade killarna med P och gick iväg. Till andra sidan hotellbyggnaden där de lugna poolerna ligger. Nu har jag fått tanka lite egentid, men egentligen hade jag önskat få smita hit med P så att han också fick pausa och bara vara en stund. Det får bli imorgon kanske. Nu dags att gå tillbaka till killarna och hoppas på en mysig kväll. 

foto taget med min iPhone


Hoppas ni får en mysig dag! 

Bloggat i farten. 
Bye! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!