Morgon med lite lyx

Godmorgon, tisdag! 
 
Imorse vaknade jag med ett leende på läpparna då Noel, som låg bredvid mig och halvsov, började sträcka på sig och ge ljud ifrån sig. Så söt. Sedan vaknade vi till liv, jag och killarna, och riktigt lyxigt var det att se på klockan att den var strax efter nio på morgonen. Härliga sovmorgon!       :) 
 
Nu ska Elias iväg till kompisen G och leka, och Noel ska iväg och vägas/mätas på BVC. Idag är faktiskt himlen täckt av moln, och jag hoppas att det kommer ner lite regn då det behövs. Lite läskigt med skogsbranden kring Sala som har härjat i flera dagar nu, där om någonstans behövs regn. Massor av regn.
 
Ha en bra dag idag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!