Måndag med sol, värme, bad och lek

 
bild via Instagram - iamisvarld 
 
 
Idag har vardagen, lite smått, dragit igång igen: P är iväg och jobbar, jag är hemma med killarna. Enligt vädret ska det vara över +30grader idag, vilket innebär att vi hänger mest här hemma så att vi kan svalka oss i poolen eller bara gå in och ställa oss under ACn. Under dagen måste vi dock orka ta en promenad till en affär för att köpa en liten barnpool, en som är lätt att flytta med skuggan och som Noel kan sitta och plaska i under varma dagar som idag. Får se när vi samlat ork att ta oss iväg.... 
 
Elias och Simon varvar lek ute med med lek inne idag (vi behöver pausa med jämna mellanrum). Elias bar det lilla vita bordet ut på altanen då han fick för sig att han ville sitta och rita ute i solen, och jag kan inte låta bli att tycka att de är söta med sina solglasögon, Elias och Simon. Sötnötter. Efter en liten stund satt killarna dock i skuggan då det blev för varmt. Jag älskar solen, värmen och den här sommaren, men värmen tar verkligen på krafterna. Jag vet att jag säger det ofta, men det slår mig varje dag på nytt. 
 
Nu ska vi ta oss ut igen. Hoppas ni har en skön varm dag, ni också! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!