Favorit i repris

Under sportlovsveckan i vintras testade killarna och jag olika lekparker, och idag återvände vi till favoritlekparken inne i stan för lekparkshäng en stund. Och, ojojoj så Elias och Simon har klättrat! Det har hänt mycket på ett halvår (nästan på dagen ett halvår faktiskt): i februari klättrade Elias runt en del i den stora klätterställningen medan Simon lekte i den lilla, men nu klättrade Elias obehindrat runt runt överallt medan Simon hängde på ganska bra upp till en viss höjd. Samtidigt som det var riktigt coolt att se på medan Elias och Simon testade gränserna, hade jag svårt för att släppa Simon helt och låta honom klättra helt själv. Jag tror att det pirrade i magen på mig lika mycket som på Simon. 
 
Favoritklätterställningen just nu: 
 
 
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
Helt klart är denna lekpark bra för att träna upp kroppskontroll och balans, så hit måste vi återvända fler gånger. Lekparken i Boulognerskogen inne i stan måste vi också testa någon gång då det även där finns riktigt fina klätterställningar.  
 
Hoppas att ni har en bra fredag! Från lekparkshäng till städ här hemma innan vi tar helgen. 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Förstår att den där klätterställningen är en favorit :)

Klart att du ska prova på dekorplast. Inte alls svårt!

Trevlig helg!

2014-08-23 @ 12:19:42
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!