Vårjackorna framme!


foto taget med min iPhone 


Det var så skönt att plocka fram Elias och Simons vårjackor imorse, och båda två blev jätteglada över att få ta på sig dem igen. (Även om de fick ta på sig sina fleecejackor under för säkerhets skull.) Med mer än +10grader och strålande sol att det underbart väder här idag. Elias fick, till sin besvikelse, ta av sig och gå in när vi kom till förskolan då de äldre barnen idag har Barnens rätt på schemat. Hoppas han kommer ut en stund senare.      :)

Noel och jag ska in och handla på ICA Maxi nu, och jag hoppas att det fina vädret håller i sig hela dagen så att jag kan unna mig själv en stund i solstolen efter lunch.      :) 

Ha en bra måndag! 
Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!