Övar på att sitta och leker med storebröderna!

 
bild via Instagram - iamisvarld 
 
 
Jag saknar vår lille lille kille som följde med oss hem från förlossningen. Jag vet att jag har sagt det många gånger förut, men jag har inte hunnit med i Noels utveckling och dessutom har jag inte utmanat honom tillräckligt så att han utvecklas som han ska. Men nu så, nu övar vi på diverse här hemma och det här med att sitta fixar Noel nog snart helt och hållet. Han kan sitta själv en bra stund, men sedan kan han tippa åt sidan. Idag fick han sitta tillsammans med sina storebröder när de lekte med Duplo. Perfekt! Tycker jag. Elias och Simon är dock inte lika övertygade då Noel vill ta deras leksaker hela tiden. 'Noooeeeel!' låter det från dem titt som tätt. Sötnötter. Behöver jag säga att Noel var nöjd!      ;) 
 
Nu är det sovdags för Noel och vi ska ut på gården och leka. Tänk om det slutar blåsa så att det blir så där fint väder som det var i helgen. Håller tummarna! 
 
Hoppas ni har en bra torsdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!