En förmiddag ute....

Den här torsdagsförmiddagen har vi spenderat ute tillsammans med Elias och Simons förskolekompis T, hennes mamma M och lillebror. En jätteskön förmiddag med promenad, fika, plock av påskris, lek i skogen, lek i lekparken, trevligt sällskap och härligt vårväder. Verkligen jätteskönt och mysigt! Det här ska vi absolut göra fler gånger, och då Elias och Simon har precis samma tider på förskolan som T, hoppas jag att det blir av.      :) 
 
Vid flera tillfällen kunde jag inte låta bli att ta fram kameran, och nu kan jag inte välja ut bara några få kort, så bjuder här på ett bildregn från vår förmiddag: 
 
 
 
 
 
Älskade sötnötter ovan. Nu hoppas jag att eftermiddagen och kvällen blir lika mysiga och bra som förmiddagen. Och, att morgondagen och helgen bjuder på lika fint väder som idag. P åker till Polen idag, så det blir jag och killarna här i några dagar. 
 
Hoppas ni har en bra torsdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!