Söndag och vintertid

Godmorgon, söndag! Och, godmorgon vintertid! 
 
Jag hade helt missat att klockan skulle ställas om i natt. Hade jag haft koll hade jag försökt få Elias och Simon att sova lite lite längre ändå, och om inte annat så hade jag väntat med frukosten så att den inte hade intagits så tidigt. Miss av mig. Det kommer att bli en lååång förmiddag detta. Och, jag kommer att behöva x antal koppar kaffe i mig.      ;) 
 
 
 
 
Om en stund ska Elias iväg på simskola och idag ska han få åka iväg med sin pappa och få lite pappa-tid. Efter simskolan ska de sedan åka iväg och byta till vinterdäck på min bil, och det tackar jag jättemycket för. Jag blir hemma med Simon och Noel, och vi får se vad Simon och jag hittar på. Kan vara så att vi passar på att test-baka lite. Hmmm..... Nu först lite kaffe och sedan ska Noel äta frukost. 
 
Hoppas ni får en bra skön söndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer
Postat av: susanne

hade också missat att klockan skulle ställas om. Går ner med Valter och läser på datorn att nu är det vintertid, med andra ord så har vi varit vakna sedan klockan fem ny tid.

2013-10-27 @ 09:12:41

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!