Fredagen är här, med bullbak

Fredag! 
 
Det är redan fredag, dagarna går och vi har snart en veckas gammal liten kille här hemma. Dagarna går mest åt att finna rutiner, och jag måste säga att jag börjar få koll på våra förmiddagar och fram till mellanmålet vid tre-tiden. Knytet har både igår och idag sovit fram till nio-tiden på morgonen, vilket har gett oss möjligheten att äta frukost i lugn och ro tillsammans med Elias och Simon. Väldigt skönt och värdefullt, faktiskt. När de sedan sätter igång och leker har knytet vaknat, blivit ombytt, ätit och sedan somnat om. Så, förmiddagarna har jag kunnat ägna åt Simon och Elias, speciellt Simon, som behöver ses, mysas med och få egentid med sin mamma och pappa. Sedan har vi hittills lyckats hinna äta lunch också innan knytet har behövt äta, så när Simon har sovit lunch har jag kunnat ägna tid åt knytet och Elias. Får se om vi får till rutin på detta, för det känns bra att få mysa med Elias och Simon också och inte endast knytet.        :)
 
Idag är det kanelbullens dag, och Elias, Simon och jag har precis svängt ihop en bulldeg (nej, inte LCHF än). Efter lunch ska Elias och jag baka. Räknas även vaniljbullarna in denna dag, tro? Vi kör på dem i alla fall. Men nu först, lunch. 
 
 
 
 
Hoppas ni har en bra dag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!