En måndag med lite nya rutiner......

 
 
 
Imorse var jag och den här sötnöten iväg och lämnade storebrorsorna på förskolan, och oj så glada både Elias och Simon var över att komma iväg. De har saknat sina kompisar och alla aktiviteter där. Idag var även första dagen då jag provade på att fixa hela morgonrutinen själv, och min plan var nog god men den sprack med 20min då jag inte hade räknat med blöjbyten och amning innan avfärd. Så, 20min sena var vi idag och det fick helt enkelt bli så. Imorgon är en ny dag och vi får se hur vi får till rutinerna då. 
 
Sedan hade jag tänkt mig att fylla dagen med diverse ärenden, men istället har vi varit hemma och myst i soffan, jag och knytet. Det får bli en sådan dag istället. Bara vi. Jättemysigt.      :) 
 
Hoppas ni får en bra måndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!