Fredag och söta killar....

Fredagen är här, Simon och Noel sover lite lunch, och Elias och jag ska ta tag i lite städning här hemma. Jag börjar smått inse att det inte alls är länge kvar till första advent, det är redan nästa helg (!), och jag måste nog börja skriva upp saker som ska göras och fixas klart under kommande vecka. Måste bland annat se till att kameran fungerar så att ledtrådarna till tomtenissepaketen kan fotograferas.     :) 
 
Igår hade bröderna här hemma mys innan läggdags och det är så kul att se hur Elias pratar med Noel, och han med honom. Simon är med på ett hörn han också, men han kan inte riktigt prata med Noel än som Elias gör. Söta killar har vi i alla fall.       :) 
 
foto taget med min iPhone


 
Nu dags att ta tag i städ. Hoppas ni har en bra fredag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!