En nedbäddad söt liten Noel

Då är Elias och Simon hemma från förskolan. Köpte en mysig grå filt till Noel på Ullared, och visst ser han ut att må bra när han är nedbäddad i bilstolen. Söte lille kille som sov sig igen hämtningen idag. 
 
bild via Instagram - iamisvarld 


 
Måste dock hitta en tjockare vinteroverall till Noel, men kan inte bestämma mig för vilken det ska bli. Lindex modell ur serien MyBaby (tror jag den heter?) är söt, och sedan har BarnensHus en variant också. Blir nog shopping imorgon. Noels mössa köptes igår och jag gillar den där tofsen mitt på huvudet. Så söt.      :)
 
Nu, mellanmålsdags.  
Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!