Älskade älskade morfar......

 
Åh, om du bara visste hur mycket jag önskar att du vore kvar här hos oss, frisk och pigg. Om du bara visste hur mycket jag kommer att sakna dig, älskade älskade morfar. 
Jag önskar att du hade varit kvar så att jag kunde sitta och hålla dig i handen där i soffan när jag kommer för att hälsa på, precis som vi alltid gjort, du och jag. 
Jag önskar att du hade varit kvar för att se småkillarna leka, busa och växa upp. Småkillarna som gett dig så mycket glädje. 
Jag önskar.... 
Det finns inga ord som kan beskriva den sorg jag känner. Nu finns bara minnen kvar, minnen som jag ska försöka vårda allt jag kan. Jag ska komma ihåg torsdagen den 14november. Men, framför allt ska jag komma ihåg din födelsedag - det är den som ska firas, precis som du, det liv du levt och alla dagar jag har fått vara med dig. Älskade älskade morfar...... åh, så jag saknar dig...... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!