En överraskning som piggade upp och en gladare mamma....

Det är snart dags att gå och lägga sig och jag kan konstatera att vi har haft en skön torsdag, och att gårdagen inte på något sätt blev känslomässigt lugnare som jag önskade härom kvällen. Jag vet inte om det är det att jag har haft alldeles för mycket på jobbet (och jag tycker verkligen inte om att klaga, men det har varit mycket för oss alla en period nu), eller om det är det att jag är mer trött just nu och inte orkar, eller om det är hormonerna som spökar (kan de göra det i femte månaden?), eller en kombination av allt. Men, jag har varit ett känslomässigt vrak och att inte känna sig behövd eller önskad här hemma, som jag gjorde härom kvällen, blev nog till slut för mycket. Efter att ha fått gråta ut igår kväll (vilket nog var det jag behövde), och på jobbet imorse upptäckta en liten påse på mitt skrivbord gjorde mig jätteglad. Tänk att jag har så härliga och omtänksamma arbetskamrater. Tack snälla, E!       :)   

 

foton tagna med min iPhone 

 

 

Hursom, idag har vi haft en bra dag och jag och småkillarna har hunnit mysa ihop, vilket är jätteskönt. Jag känner mig gladare nu, även om jag fortfarande är trött. Nu är det läggdags och vi har packat en väska för att imorgon, såvida inget kommer emellan, åka ner till mina kära föräldrar och störa dem över helgen. Tänk att det redan är fredag imorgon och sedan helg och ledigt. Så skönt. Både Elias och Simon ser fram emot att åka iväg till mummu och ukki imorgon kväll och jag tror att husbilen är en av orsakerna.     ;)  

 

Hoppas ni mår bra och har en skön torsdagskväll! 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!