En ny erfarenhet rikare och Elias håller på att växa upp

Måndagkvällen är här och jag tror att vi har haft en bra dag. Det har varit en intensiv dag på jobbet, som vanligt känns det som, och trots att det inte blev någon gympa för Elias på förskolan idag (har inte riktigt förstått varför den inte blev av), så är han nöjd med dagen, han också. Ingen som har knuffats så att han blivit ledsen, som jag förstått, vilket är jättebra.      :) 
 
Idag efter lunch fick jag ett mess från kompisen S's pappa som skrev att Elias hade följt med dem hem från förskolan, vilket vi pratat om igår på Fixardagen. Dock hann jag inte skriva någon lapp om detta till fröknarna imorse, så det var bra att det ordnade sig ändå. Hursom, när jag och Simon efter klockan fyra kom hem till S för att hämta hem Elias ville han inte alls följa med. Istället bestämde vi att att Elias skulle få vara kvar en stund till, rulla chokladbollar (vilket de precis skulle börja med när vi dök upp och det passade så klart inte att gå hem då), samt äta middag där. Så, Simon och jag åkte själva hem och det kändes jättekonstigt. När Elias kom hem frågade P honom om han hade ätit eller var hungrig, och P konstaterade att det var första gången han frågade det och att det kändes jättekonstigt. Vår Elias håller verkligen på att växa upp! Vi hinner inte med!
 
Nu är det alldeles snart nattning av småkillar och sedan ska även P och jag krypa ner snart. Vi har varit uppe alldeles för sent de senaste kvällarna nu och det tar på krafterna. Det kanske inte endast är Elias (och Simon) som håller på att växa upp - vi kanske gör det vi också? Eller, blir vi äldre? Nej.... kan inte vara det.     ;) 
 
Hoppas ni har haft en bra måndag. 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!