1a maj

Det är första maj idag, vilket känns jättekonstigt. Det är endast en månad kvar, kan man väl säga, tills det att Simon fyller två år. Det är en och en halv månad kvar av vårterminen och sedan är det sommarlov. Då snön låg kvar så länge känns det som att jag inte har hunnit med att förstå att det är vår nu, men det är det. Det är dags att börja plantera lite blommor nu, och börja ta tag i alla våra projekt som vi borde ta tag i sommar. 
 
Både Elias eller Simon är pigga och ingen av dem åkte på någon feber härom dagen som jag var rädd för. Skönt. Istället är det jag som är förkyld med rinnande näsa, igentäppta bihålor (hur nu den kombinationen går ihop?) och har minimalt med ork. Skönt då att ha en ledig dag mitt i veckan då man kan ta igen sig. Idag har vi inga planer alls utan tar dagen som den kommer, och just nu är det lek på altanen som gäller. 
 

 
 
Hoppas ni får en skön första maj. 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!