The Big 5, undervisning och bedömning

Idag har vi haft studiedag på jobbet och jag som inte alls hade höga förhoppningar om dagen blev faktiskt positivit överrraskad. Jag inser att jag, efter att ha varit mammaledig i 1 1/2år, har mycket nytt att sätta mig in i vad gäller en ny läroplan, betygssystem, kriterier och The Big 5 (som är olika förmågor hos eleverna) som vi ska jobba med, och sådana här dagar då vi får sitta och diskutera är guld värda. Lars Thorin, som vi idag lyssnade på och inspirerades av, är en riktigt bra föreläsare och vore alla föreläsare och studiedagar så bra som denna ser jag helt klart fram emot dem under våren.    :)
 
Annars mår vi bra här hemma. Peppar peppar, och håller tummarna för att vi får fortsätta med det. Hoppas ni gör det också! 
 
Nu sova.
NightyNight! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!