Mysmorgon med pärlande

Vilken skön mysmorgon vi har här, denna lördagsmorgon! För det första gick jag en välbehövd sovmorgon då P lurade mig till att vara uppe till nästan halv ett inatt för att titta på Skyfall (som vi inte hunnit med att se tidigare), själv somnade han långt mycket tidigare. Igår, när vi var iväg till Valbo köpcentrum, köpte Elias och jag för första gången hem pärlor och två pärlplattor och dessa har vi invigt denna morgon och pärlat. Elias har pärlat med alla glada färger, medan jag har pärlat min första kyckling. Mys! Jag vet inte om det är jag eller Elias som är mest glad just nu.      ;) 
 

bild via Instagram - iamisvarld 

 
 
 
Vad vi hittar på idag återstår att se. Redan nu vill Simon ut och skotta, så en vända ut på gården blir det i alla fall. P ska åka upp till stugan en sväng denna helg och vi får se om han far upp idag eller imorgon. Tills vidare fortsätter vi att mysa.    :) 
 
Hoppas ni får en skön lördag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!