Killen med koll!

Trots att jag kliver upp klockan sex om morgnarna och har en timma egentid innan killarna vaknar lyckas jag nästan alltid bli sen iväg till jobbet. Visserligen prioriterade jag några minuters pärlande med Elias imorse, samt satt på sängkanten med P så att vi tillsammans väckte Simon då han är så söt när han vaknar med ett jätteleende. Men, just de små bitarna är guld värda och dem vill jag inte vara utan. Att jag sedan var tvungen att vända bilen då jag kom på att jag åkt hemifrån utan plånbok (och därmed heller ej hade pengar till lunch), samt sprang runt och letade hemma som en virrig höna, den biten kan jag gärna slippa. Bara för att fråga, frågade jag Elias där vi stod i hallen, om han hade sett min plånbok (och vid det laget hade jag rotat igenom en annan handväska, i köket, i lådor och i hallen) och fick svaret:

- Jaaa.... Här!

Så plockade Elias fram plånboken under handväskan jag rotat igenom tre gånger. Älskade killen. Hur skulle jag klara mig utan honom! P berättade då att han igår sprungit runt och letat efter sin skruvdragare en stund utan att hitta den och tillslut frågat Elias om han hade sett den. Och jo visst, den stod i trappen informerade Elias sin pappa om. Älskade killen. Tänk att han har koll på sin mamma och pappa. Ja, hur skulle vi klara oss utan honom! :)

Nu jobb. Ha en bra tisdag!
Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!