Gustavsviks Upplevelsebad igår

Igår, fredag, spenderade vi förmiddagen på Gustavsviks Upplevelsebad och hade det jättebra. Elias hade fullt upp med att åka barnvattenrutschkanorna, plaska, slänga sig i vattnet och leka. Simon var mer tveksam och tyckte mest om att klättra upp och ner i båten som fanns där. Alla var dock nöjda och glada, Elias speciellt som även fick nya simglasögon som han hade på sig nästan hela tiden. Perfekt var att komma till Gustavsvik straxt efter klockan nio på morgonen, när de öppnat, och sedan bada och plaska fram till lunch: hela förmiddagen kunde vi leka och röra oss fritt, men när vi åkte därifrån var det istället fullt med folk och trångt. 
 
Jag måste säga att Gustavsvik verkligen har något för hela familjen. Nu testade vi inte alla vattenrutschkanorna som finns utan höll oss mest hela tiden i barnpoolen, men P hann med två stycken och gillade dem båda. (Jag fegade ur när jag skulle testa en. Jag måste bli kaxigare....) Hursom, snabblunchen var god, och vill man så småningom träna simträning med småkillarna finns det en pool för det, det finns en fors, utomhuspool, samt härliga vågor en gång/timma för dem som vill guppa med där. Perfekt!      :)
 
Ett bildregn från vår tur till Gustavsvik: 
 
 
 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!