En tur på IKEA mesta för skojs skull

Gissa om det var en nöjd Elias jag hämtade i lekrummet på IKEA i eftermiddags! Då han har lyckats hålla sig frisk och behövde få leka av sig tog jag och Simon en tur på IKEA i lugnt stosande tempo medan Elias klättrade, hoppade och slängde sig i bollhavet, i kuddhavet, samt lekte en stund. Perfekt och alla nöjda och glada. Dessutom har Elias shoppat födelsedagspresent inför kalaset som han ska på på söndag.      :)  

 

foto taget med min iPhone 

 

 

Småkillarna sover, till och med jag har hunnit somna till en liten kortis, så nu blir det filmkväll.

Hoppas ni har haft en skön fredagskväll! 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!