Lek på biblioteket

Då det har regnat hela förmiddagen, och då jag hade en bok som ska lämnas tillbaka på biblioteket, tog vi en liten promenad dit i förmiddags när vi ändå befann oss i närheten. Elias och Simon lekte glatt i läsborgen medan jag kikade efter böcker till mig själv (tyvärr kunde jag inte bestämma mig för vad jag är sugen på att läsa och lånade därmed ingenting till mig själv), och sedan passade de på att kika i böcker själva innan de bestämde sig för vilka som skulle lånas hem. Perfekt litet stopp idag.     :)   

 

 

 

 

På vägen hem ville Elias absolut sitta i vagnen, och Simon ville skjuta på, så då fick det bli så. Efter en stund, lagom när Simon blev trött, ville Elias upp och gå, så då fick de byta uppgifter. Nöjda och roliga småkillar. Dessutom hade vi faktiskt tur med regnet då det var uppehåll precis när vi gick till och från biblioteket. Nu öser det ner igen. 

 

 

 

foton tagna med min iPhone 

 

 

Nu ska vi vila här en liten stund innan det är dags att åka in till stan till Synsam samt uträtta andra ärenden. En perfekt dag att fara runt i affärer med tanke på regnet.     :)

 

Ha en bra onsdag! 

Bye! 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tyckte också att det var mysigt att besöka biblioteket ända tills Valter började riva runt och ner allt. Nu förtiden blir det sällan av att vi åker dit och det är lite synd.

2013-06-27 @ 20:10:48

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!