Framme i stugan....

Klockan är efter elva på kvällen och det är ändå ljust ute. Killarna sover och jag ska krypa ner jag också alldeles snart, först ska jag bara kika in här och tala om att resan upp gick jättebra, att vi ikväll installerat oss i stugan och att vi bara har det bra. Elias och Simon har funnit sig till rätta och imorgon ska de båda åka fyrhjuling har de bestämt. Det var det som fick dem att somna ikväll, vetskapen om att om de somnar kommer morgondagen fortare och då får de åka fyrhjuling. Söta småkillar. Det är så skönt här uppe; så lugnt, så tyst och så avkopplande. Nu ska vi bara vara i några dagar.      :) 
 
 
 
foto taget med min iPhone 
 
 
 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!