Energifördelningen här hemma......

Det är redan torsdag, och fy så jag har varit trött den här veckan. Jag har noll energi, går på ingen fart alls känns det som, och jag har då heller inte orkat med några hushållssysslor som jag borde ha gjort. Idag måste jag ta tag i både städ och tvätt. Mycket kaffe är kanske lösningen....? 

 

Några som å andra sidan har hur mycket energi som helst är Elias och Simon. Tur att de tycker om att leka med varandra. Och, att springa runt runt och jaga varandra. Älskade killar.       :)  

 

bild via Instagram - iamisvarld 

 

 

 

Nu ska vi sova lunch, alla tre, och sedan blir det många koppar kaffe som sagt för den här mamman. 

Hoppas ni har en bra dag! 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!