Elias dopdag idag....

Idag är det Elias dopdag och jag är tacksam för att P hade det nedskrivet och kom ihåg. Tack, gubben. Inte det att vi alls gör någon stor sak av det, men jag tycker det är kul att komma ihåg och uppmärksamma. Så, ikväll till kvällsyoghurten tände vi dopljuset som fick stå intill en fin ros som står på bordet i köket. Sedan berättade Elias att han inte alls vill heta Elias, utan Robin. Hmmm.... Vi hoppas på att han glömt bort vad han sagt imorgon när han vaknar. För, för oss är han vår Elias. Söte kille.      :)

bild via Instagram - iamisvarld 

 

 

Nu är det läggdags av småkillar och vi ska bara ta en skön lugn kväll här hemma. Elias har idag varit trött, ledsen och till och med gråtit på förskolan, så jag tog en kort dag på jobbet och hämtade småkillarna redan vid lunch då en fröken ringde. Sedan har Elias faktiskt varit iväg och lekt med kompisen G under eftermiddagen då han efter att ha sovit lunch var pigg, glad och inte hade feber eller var sjuk på något sätt. Jag hoppas på att Elias får vara frisk nu, speciellt då vårt sommarlov börjar på tisdag nästa vecka. Håller tummarna. 

 

Hoppas ni har haft en skön fredag och har en skön kväll, ni också. 

Nighty-Night! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!