Crazy Outfit-dagen på jobbet

Idag har vi haft vår Crazy Outfit-dag på jobbet. Crazy Outfit-dagen för två år sedan var första gången jag var med om denna tillställning på jobbet, och givetvis ville jag inte vara sämre idag utan skulle klä ut mig jag också på något sätt. Efter en hel del funderande igår kväll, bestämde jag mig för att det fick bli business woman goes hippie-style idag. Lite crazy i alla fall. Några elever hade dock gått all in, exempelvis en avatar och en lady hade vi på skolan, så jag låg helt klart i lä. Finaste tjejerna i 6an var idag ett brudpar och hippies. Jättefina! (Brudgummen flirtade dock lite väl med hippiesarna.)    ;)
 
 
 
 
 
Nu måste jag bara komma ihåg att köpa på mig diverse roliga kläder så att jag, småkillarna och deras kompisar kan klä ut sig.      :)
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!