Nedräkning

Godmorgon, fredag! (Nej, vi har inte sigit upp nu, även om det är först nu vi har kommit igång efter lugn frukost, lite lek, och sedan dusch.) 
 
De senaste två veckorna har vi haft nedräkning här hemma och varje morgon har Elias glatt gjort ett kryss på sitt papper. Idag ropade han glatt att han 'imorgon efter det' ska åka på semester med mummu, ukki och Oskar. Och, så är det. Idag ska vi börja packa hans väska med kläder och annat han behöver ha med, för att imorgon åka ner till mina kära föräldrar så att de på söndag kan bege sig iväg på en veckas husbilssemester. Gissa om han har längtat! Förra årets semester var så lyckad, så han vet precis vad han har att vänta sig även om denna sommar kommer att bjuda på några nya upplevelser. Simon vill följa med han också, men honom behåller vi hemma denna gång. Precis som förra året känns det så konstigt att vara ifrån Elias en hel vecka, och åh så vi kommer att längta. Så, de här två dagarna som kvarstår ska vi gosa i massor här.       :)  
 
 
 
 
 
 
För övrigt har jag konstaterat att livet utan min iPhone känns väldigt tomt, samtidigt som det också är väldigt skönt att vara utan mobiltelefon. Att använda min gamla Nokia känns jättekonstigt och svårt: de små tangenterna är svåra att trycka ner (hur jag än trycker och trycker blir det fel), meddelanden går inte iväg som de ska (jag vet inte riktigt vart de tar vägen?) och kameran ska vi inte tala om. Härom kvällen utbrast jag att jag inte förstår hur jag ska klara mig utan iPhonen, och P började då skratta eftersom det var precis raka motsatsen till vad jag sade innan jag skaffade den. Då kunde jag inte förstå vad jag skulle ha en iPhone till. Nu håller jag bara med uttrycket: Once you go Mac, you will never go back.      ;)  
 
Ha en bra fredag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!