Måndag.....

Elias och jag har kikat på vinbären idag. Senast vi kikade på vinbärsbusken var för en månad sedan, och trots att bären har kikat fram går det långsamt. Det finns gott om vinbär i vinbärsbusken men vi väntar nu på att de ska mogna då de är helt gröna. Precis som för en månad sedan. Även Simon gjorde oss sällskap lite och vi fick tala om för honom att det är A!A! äta bären nu, men att vi kan äta dem sedan. Hoppas att han förstod och inte går och knaprar i sig en massa nu. Får man bara ont i magen av att äta råa vinbär? Eller, kan man bli sjuk??  
 
 
 
 
 
Annars gör vi faktiskt ingenting speciellt alls idag, jag och småkillarna. I förmiddags var det grått och ordentligt blåsigt ute, så vi lekte inne. Nu har solen hittat fram och det blåser inte så mycket längre, så nu är det lite utelek som gäller tillsammans med granntjejen M som är här. Alldeles om en stund, när P kommer hem från jobbet, ska jag ta och åka in till stan för att lämna in mobiltelefonen för lagning. Får dock se vad de säger på Telia-butiken då laddningen på något konstigt sätt har börjat fungera igen. Ändå vill jag ha dokumenterat att laddningen har krånglat ifall den börjar krångla igen. 
 
Hoppas ni har en bra måndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!