Söndagsmorgon med bak

God morgon!

Här har vi en skön söndasmorgon. Igår bytte vi om och kröp ner i sängen halv nio alla tre och Simon måste ha förstått att jag var så jättetrött igår då han sov hela natten utan att vakna, vilket då gav mig mer än elva timmars sömn. Underbart!

Efter frukosten sade Elias att han ville baka, och det har vi gjort. En skön lugn söndagsmorgon har vi som sagt.     :)   

 

foto taget med min iPhone 

 

 

Janko på Bolibompa-morgon påminde mig om att det faktiskt är jullovets allra sista dag idag och den måste man ta vara på. Känns jättekonstigt, att det är den sista lediga dagen (förlåt att jag tjatar) och jag ska även idag låta städandet vara och bara leka med Elias och Simon. Det blir bra det.      :) 

 

Ha en skön söndag! 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!