På pottan!

Eftersom bloggen för mig fungerar som en dagbok måste jag få berätta att Simon kissade på pottan för första gången igår! Åh, så glad och imponerad jag var! Duktige lille kille!!!!      :) 
 
Då småkillarna inte fick bada i söndagskväll fick de göra det igår istället. Efter en liten stund ställde sig Simon upp och visade att han ville kissa, och det reagerade jag på. Vips lyfte jag upp honom, tog pottan, ställde den i duschen, och ner med Simon på den. Det tog någon minut innan Simon accepterade pottan då han reste sig, satte sig, reste sig, satte sig, reste sig och satte sig om och om igen. Men, efter ett tag satt han kvar där länge och nästa gång han reste sig hade han kissat. Coolt! Han vet vad man ska göra i pottan!     :) 
 
Att han sedan efter en stund även kissade på toalettpallen och badrumsskåpet medan han borstade tänderna är en annan sak. Han kommer att kissa lite här och där. Men, en första gång är en första gång. Han är inte en liten bebis längre, vår Simon. Duktige lille kille!   
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!