Onsdag och oroliga nätter

God morgon! 
 
Det är onsdag och i tre morgnar nu har jag vaknat två-tre minuter innan klockan ringer. Inte det att jag har tur som vaknar precis då, utan istället har jag sovit oroligt varje natt sedan jag började jobba då jag är rädd att jag ska försova mig, eller att klockan ska väcka Simon och att han därefter inte kan somna om. Så, lite mosig sitter jag här och skriver ett första morgoninlägg och ska ta en kopp kaffe för att om en halvtimma åka till jobbet. 
 
Jag måste säga att gårdagen på jobbet var bra och efter lektionerna på väg till språkrummet (där jag sitter) kommer jag ihåg precis varför jag blev, och är, lärare. I eftermiddag ska jag tillsammans med en kollega sitta och planera upp schema och arbete, och det känns skönt att det äntligen blir av. Just nu känns det helt ok att hoppa in och ta mina kollegors lektioner som vikarie om de är sjuka, men det ska bli skönt att få ett eget schema att gå efter, samt att kunna lämna in tider till förskolan så att de vet hur Elias och Simon ska gå. 
 
Nepp, nu dags att ta en kopp kaffe och så småningom iväg. Hoppas ni får en bra onsdag. 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!